Tuesday, September 16, 2008

hilang kuasa diri

lost at the sea...here i go with my study work while i am still playing with 'em...hilang kuasa diri oh...pelembap begini...mana situ sana engkau.....my current day life sgt busy oh...i never treat each day wisely...sometimes lamunan itu slowly eats my mind dan diri sendiri....belajar lah ain si bijak... hmmm.... puasa is almost reach its last day,saying that the raya is almost comes around either...i need to punch out my face for letting it being in kesedaran sepenuhnya....i'm gonna face my final exam on my 7th of raya.... maybe.... but surely aku hilang kuasa diri bila semua benda difikir dlm satu masa yg begitu singkat...i never thought i could say it's damn easy sometimes... baeklah....so put the small matter as a priority of kehidupan...aku sgt pemalas saat ini...saat sebelum ini juga begini...saat berikutnya aku janji xkan begini.... hmmmm.....being in less word or even silent won't fully bring me any sedaran akan salah laku aku sendiri...bebelan helps me a lot instead...just need not a little of wondering if i still can talk much more at any single of time...aku xpernah kenal erti penat utk bercakap...some say aku pembising terhebat... mamposs oh...aku xkaco org lah mangkok...sbb tu aku selalu disayangi manusia sekeliling....ngeh...ngeh...
........mekaseh.........

No comments: