Saturday, April 4, 2009

mesti ranjang

there were so-please to put a word hush within this very two weeks to myself... i enhanced some cracks with perantauan... at a certain part of line, i tend to be like hello-aku-nak-diam-lebih-memuliakan-diri-sendiri... which is can show me how i ain't part of obscenity at all... tak kesah lah... sekurang-kurangnya, aku rendu pada blog yang agak trash ini... finally, i figured out some persons that so-preferred to be a silent reader here... it isn't unpleasant but though u guys never been traced by cik ain, ape-ape pun terima kasih.. hmmm...

i was in perantauan mood in last two weeks before... pernah juga kadangkala aku berasa tidak boleh bernafas tanpa screen pc di depan mata.. atau fred di tangan kiri... but i found myself was sangat boleh bernafas juga... tak kesah lah... on last week, i often deceived my gesture in intending to have a very bullshit feedback... but at the last point of that 'last-week', my feeling had sudden gear to be a very patience person... here the credit for me though it was beyond of myself at all... owh ok... note that ain juga berhati suci kadangkala...

hmmm... i lazed my day at a bookstore (seperti biasa)... as my slight good habit is purchase a book as i afford to... the slight is used coz refer to sometimes-this-habit-is-sesuatu-yang-agak-membazirkan.... got it... hmmmmm... i found a bunch of books but only one of 'em fascinated me once...... the book titled "smart vs pretty" .... aku mula sedar kadangkala our current life will influence our choices... at first, i chose that book but i've eventually refuse to.. aku juga mula sedar kadangkala by buying that book won't give me a good act in a 'girl fight' thing at all... so i shifted to another book... dan sekali lagi my good habit was completely happen... owh ok... note that ain juga berhati batu kadangkala...

hmmm... i started being greedy in writing... indeed there were many days i never view my bajusemalam... sometimes i admit that aku suka menulis sesuatu yang agak crap... walhal mak never breed me to be like this hell crap... kadangkala penulisan takde kena mengena pada mak aku.... tapi those good fractions are fully inspired by emak... tak kesah... mak aku memang glamor pun dalam blog ni though she never been told... i only realized when i chose huruf 'r' sebagai huruf bertuah pada hari-hari yang lepas... dan ini view yang sangat ngeri untuk dilihat when i faded out my 'r' feeling with baju 'rock' yang sayangkan aku... rantau dan ranjang...


.............aku perempuan tulen............

2 comments:

amadd @ nizar said...

haha..ako akui ako antara pembacanyaa..nahhhh

a . i . n said...

hahaha... kau bkn silent reader sekurang-kurangnya ok... huhu..
mekaseh kau juga mahu baca crap yang aku tuliskan di sini.. ngeee..