Monday, December 14, 2009

my trap-door

life is all about choices.. the way you make a choose.. the best thing to decide.. the bliss of decision and effect... at some reason, i'd rather to not depend on choosing at all.. but neither choose nor leave it, everything would promise you a set of consequence.. at some part of my life, i feel like everything is really tumbling down when i couldn't bear to manage them in proper way.. i am going to cut this hair again.. nothing to influence me.. ain't depression.. i am friggin' freak when i said "betul, aku akan buat dan jangan kata aku mahu minta pandangan sesiapa sekalipun"... i just looked back at my past flow behind me.. everything was none of well-managed situation.. then, i ought to wonder when is your real ain will completely show itself.. hmmm... hiding and running.. i am glad when i'm good in these two things so that hurting won't get involved repeatedly in my life scene.. get a life... i mean, yeah indeed...

pernah tak kadangkala kau ada kemahuan tapi kau hanya mulakan ia dengan penangguhan.. tapi sehingga sekarang, semuanya masih di tahap penangguhan.. bila pula akan ke peringkat seterusnya?... tahu tak apabila tangguh juga boleh menghasilkan kehilangan.. sama juga kalau kau tangguh untuk berak, kelamaan rasa berak itu akan hilang dan susah untuk datang kembali... hidup penuh dengan pilihan dan penangguhan.. tapi kau mungkin hebat jika kau rasa hidup ini penuh dengan pembaharuan..

.............emak saya kembali senyum.............



Fakta: Tangan saya cepat bergetar.
Efek: Tidak dapat sempurnakan banyak perkara.
Maka: Saya akan cuba kurangkan pembakaran.


3 comments:

amadd @ nizar said...

mari kita cuba pembakaran yang laen..qeqe

a . i . n said...

haha.. pembakaran sampah sarap pula lah.. ngee...

gadishebat. said...

sunguh faham.
nnti tgk rumah hati aku,kt blog aku.khas utk ko.
heeee