Friday, May 28, 2010

beberapa

pernah tak ada beberapa masalah yang kau mahu atasi dengan beberapa penyelesaian kerana kau ada beberapa sebab yang kau sahaja tahu tanpa rasa beberapa orang perlu tahu juga sebab-sebabnya... betul, aku sedang hadapi kisah 'beberapa'.... kadangkala aku suka pada masalah kerana ia mampu memberi penghampiran pada satu kekurusan... tapi aku kerap makan... maka, efek masalah aku memang tak efektif langsung.... boleh tak hanya mahu pejam mata dan apabila buka mata, aku sudah tidak punyai sebarang kisah 'beberapa'... andai hidup semudah itu, tuhan tidak akan ciptakan akal pada manusia... kerana akal itu penting untuk aku praktikkan dalam kisah 'beberapa' yang aku sedang hadapi buat masa ini....


kepada ami, aku minta maaf aku sangat sibuk dengan beberapa kepelbagaian.. sayang kau!




Dahulu: aku motivasikan diri menggunakan idea yang datangnya dari seorang abah.
Sekarang: abah tiada banyak masa untuk beri aku sebarang idea.
Kemahuan: kalau lah abah baca blog ini, mungkin dia akan beri aku idea baru.


1 comment:

siti nur aimi shahbudin said...

heeeeeeeeeeeeeeee baik ain syg!!!