Tuesday, August 31, 2010

kelahiran

i have no much time for every single routine that i used to be 'friended'... sometimes you ought to remind yourself, "at least just come clean your unintended expectation"... tak kisah lah apa-apa pun, aku bersukacita dengan ucapan hari lahir dari manusia keliling aku... terima kasih dan semoga aku cepat dewasa dengan lebih konsisten... those messaged me with the great wishes, sorry i have no credit to reply yours... cuba tunggu esok hari, mesti message akan dibalas dengan baik... cuba tunggu... ok

i've supposed to say "saya suka dengan rutin hidup yang baru"... oh tak juga, kadangkala aku tak suka membesar di tengah jalan raya... pernah lihat manusia pandu kereta yang sama di atas jalan raya yang sama sebanyak lima belas kali dalam satu hari? ok.. kalau pernah lihat, itu kereta saya.. please give me a horn and show me your rise thumb for once... sekurang-kurangnya, saya lebih bermotivasi dalam soal 'membesar di tengah jalan raya'... or to be exact, 'jalan raya sekitar shah alam'... whatever it is, ini bulan puasa... people often use fasting month for a diet thingy instead of being nice person for at least in one month... nampak tak andai melakukan segalanya dengan ikhlas, maka takkan hasilkan entri sebegini... saya cuba untuk ikhlas tapi saya tak konsisten dalam soal menjadi dewasa... sebab itu saya suka pada hari lahir... sebab semua orang akan doakan saya cepat tua... hangguk kau!

boleh tak 'orang' yang sepatutnya menyemak senarai email mereka dan cuba lah mereka reply email yang sepatutnya kepada saya dengan lebih segera?? boleh tak??? i only spend my online mode for checking my email inbox without letting myself to keep fascinating to the facebook for enam belas jam like i used to do... kejayaan tak?? ok hebat... (syabas! saya dah mula berlagak bagai menjadi dewasa secara konsisten)... saya adalah manusia yang sibuk sejak kebelakangan ini... betul... tak tipu!

tahu tak aku meninggalkan blog ini selama beberapa minggu hanya kerana aku rasa aku cool... statement yang bagai tidak real... ok... correction... tahu tak aku meninggalkan blog ini selama beberapa minggu hanya kerana aku rasa aku tidak lagi kerap rasa jiwa yang celaru macam babi... ini lebih tepat!


...............selamat hari lahir ain...........




to be cleared:
yes, i do in silences for a minutes but as you can't even noticed that there's such a huge riot for every beat of minutes behind them.

to be concluded:
yes, the expectation is slightly end up with only an advice that please-don't-expect-too-high.

to be understood:
jangan fahami saya sebab saya pun tak faham segala apa yang saya cuba untuk faham kadangkala...


2 comments:

gadishebat. said...

bagus bila jiwa tak celaru.saya bahagia,makanya awak juga perlu bahagia ok?

selamat hari lahir syg! dan selamat menajdi dewasa dengan jayanya ;)

a . i . n said...

tahu tak saya sayangkan awak juga... haishhh... mari peluk!