Wednesday, November 24, 2010

kaut

hari ni aku post sampai tiga entri dalam blog yg sama sebab aku rasa aku nak jadi orang yang cool. bunyi macam budak-sekolah-yang-baru-kenal-dunia-internet-dan-sibuk-kejar-siapa-paling-glamour-dlm-dunia-blog kan statement ni? hahaha... there's no interaction either I'm sort of cool or I'm part of junk, but I do have a good mood in venting out my self intuition.

ia hanya berkaitan mengenai rekod terbaru kau dalam sesuatu perkara. samada rekod terbagus atau terbangsat. tapi aku hanya pilih rekod terbagus. sebab apabila terbagus, mesti kau sebenarnya macam tak sangka-sangka kau boleh capai tahap rekod terbagus tu kan. the unpredictable achievement.
  • aku rajin masak dalam minggu ni. tak tahu kenapa. ini rekod terbagus sebab aku perlukan lima tahun untuk cari jalan bagaimana nak ke dapur sebenarnya.
  • aku deactivate facebook untuk tempoh yang paling lama berbanding sebelum ni.
  • kebolehan untuk hidup selama lima hari dengan berbekalkan dua puluh ringgit sahaja di dalam poket. cool. ni paling terbagus ok.
  • duduk rumah sahaja dan tak merayap keluar rumah sampai balik malam-malam.
  • aku pakai baju empat lapis untuk ke sekolah hari ni semata-mata untuk hadiri meeting dengan mentor. part terbagus pasal aku susah nak rajin pergi meeting bangang tu setiap minggu. part yang terbangsat pasal aku ingat aku bersekolah di korea sampai pakai baju empat lapis. gila bangang.


No comments: