Wednesday, November 24, 2010

kepalingan


perkara paling bangang dalam tahun2010:
  1. accident dua kali dalam bulan Februari. aku tak tahu apa connection antara bulan Feb dengan accident. tapi aku langgar kereta orang lain time aku drive slow gila.
  2. potong rambut sehari sebelum raya aidilfitri. aku rasa aku bangang masa tu.
  3. aku defer short sem dan kerja di seven eleven selama hampir dua bulan je. aku tak tahu kenapa aku tak curi rokok pun sepanjang bekerja di sana. ok tak mencuri tu pun boleh jadi kejadian bangang jugak kadang-kadang dan aku berhenti kerja pasal boss suka potong gaji aku.
perkara paling tabah:
  1. demam selsema hampir setiap bulan sepanjang tahun. gila banyak dosa kecil aku yang tuhan hapuskan.
  2. sebab sekarang ni tengah nak jadi selsema padahal sekolah baru bermula.. tabah ok tabah. kalau boleh nak ambil semua lapan subject dan boleh terus habis sekolah. huh!
perkara paling takde kena mengena:
  1. gambar ni.

No comments: