Thursday, March 3, 2011

buat tak reti

time paling buat aku kuat berangan adalah ketika memandu. aku selalu perasan macam-macam. apa jadi tiba-tiba abah follow kereta aku pergi sekolah dan tengok aku drive macam hantu ke tak. apa jadi kalau tiba-tiba Johnny Depp tahan kereta aku tepi jalan pastu belanja aku makan TGI kat the curve. gila seronok. pastu aku gelak sorang-sorang macam bangang. time memandu juga aku akan plan macam-macam untuk hidup aku. aku nak beli benda itu dan ini bila dapat je duit nanti. aku nak tanggal braces juga nanti hujung tahun ni. time memandu gak aku akan perasan aku manusia serba boleh. aku suka motivasikan diri dengan perasan. aku mula realize yang aku komited pada tugasan. aku hanya lemah dalam soal perasaan. jadi tak kisah apa pun jadi, tugasan aku mesti diakhiri dengan hasil yang cukup membanggakan. aku hanya harap aku akan jumpa juga Johnny Depp esok hari di tepi jalan sebab aku dah lama sangat tak makan TGI.. Lengkap!

1 comment:

gadishebat. said...

hahaha,sengal kau weh