Sunday, May 22, 2011

cikgu kalau malas

while preparing myself to get started the serious study, tiba-tiba aku teringat nama subject berkenaan adalah production system management. dengar je nama subject dah macam ghairah pasal semuanya mengenai production and planning and so on. aku memang dah fall in love with those industrial study scopes. every single thing gives a good passion in learning. aku ada dua lecturer untuk subject ni. dan satu lecturer memang always in my favorite list. I love to learn any subject from her. she's good in teaching. tapi lagi satu lecturer memang rasa nak tampar lapan kali. ok about that so-tak-suka-nya-lecturer tu, my classmates and I have been asked to do the random presentation about each chapter of the subject. maybe akan rasa "hey itu tugasan kot kau kena la buat untuk jaga carry mark".. tapi I personally said, "kau memang pemalas kan cikgu, sebab tu kau suruh kitorang buat presentation untuk setiap chapter sebab kau malas nak ajar kan, kau tak payah nak tipu kitorang ok".... aku bukan nak marah tapi aku memang rasa nak marah.. haha.. aku harap satu hari andai aku dah bosan dengan semua jenis kerjaya dan akhirnya aku menjadi lecturer, aku harap aku tidak malas macam beliau. aku harap nanti takde pelajar yang mengumpat pasal aku kat blog macam mana aku tengah buat sekarang ni. mintak maaf cikgu!

No comments: