Friday, May 20, 2011

tanya-tanya

aku tak pasti ada tak manusia cari aku kat sini sepanjang aku hilang beberapa hari. memang takde. sebab memang semua tempat aku dah start nak sepi-sepi. aku mencari dua jawapan untuk dua soalan yang berkaitan. heh!



mengapa Kemensah tak terletak di belakang rumah sahaja?

mengapa ada peperiksaan time hati nak sangat pergi Kemensah?



nampak tak macam mana Kemensah tu main peranan yang tinggi dalam diri aku. kalau boleh saya nak letak Kemensah dalam poket. mudah untuk dicium lima kali andai rindu melebihi lima jam. boleh?

2 comments:

rozanna said...

mestilah ada orang cari.
tapi tahu tengah bahagia,sahlah malas kacau. kononnya. hehe.

a . i . n said...

haha.. rasa macam nak cium je rozanna ni.. heh!