Thursday, July 21, 2011

kepentingan spouse

agak hambar untuk menerangkan sesuatu yang kurang terang. maka, aku selalu ambil inisiatif yang agak mengelirukan. menjadi seorang perempuan sama seperti mencari topup hot ticket sekitar shah alam. sangat susah. aku cuba pratikkan kebiasaan terhadap perkara-perkara yang bakal aku hadapi dalam beberapa bulan lagi. sesuatu yang kurang pasti itu memang bukan perkara kegemaran. selagi empingjagung di sisi, aku akan memiliki segala kepastian dalam diri. senyum!

trying is not a pleasure. do not make a try. keep on mind how the real action can beat any sort of trial in life. the relaxation is always yours. that is it. aku kalau memberi motivasi memang tidak pernah keliru. cuma untuk absorb setiap motivasi tu yang menjadi big doubt yang tidak terkira. apa kata ambil sedikit ruang. tidak perlu banyak. dan berfikir sekejap tentang segala jenis percubaan yang pernah diambil.

rindunya pada Kemensah!

No comments: