Thursday, July 14, 2011

perempuan paling rangup dalam dunia

i just tried to see all of my writings in 'mosaic' view just now. it was noticing me the lack of images for every post. i'd prefer to write words alone without a piece of picture in my very previous posts. nothing about it and really nothing about picture below. ia adalah insiden tiba-tiba di mana hari ini terpanggil untuk tengok gambar-gambar di dalam hardisk dan juga insiden tiba-tiba bila aku tengok macam-macam jenis rambut aku dah pernah buat. dan gambar ini membuatkan aku teringat bahawa potongan rambut yang paling aku rasa awesome dan hensem. memang paling awesome. tapi empingjagung tak suka. katanya lebih cantik bertudung. ok sampai part tu aku cuba tukar topik perbualan. heeeeee...



kenapa perut kelihatan ramping masa ni? jeles ok!


No comments: