Tuesday, November 1, 2011

perihal

there are few words that really stay in a very reluctance of situation. sebenarnya saya ada menulis beberapa kali di sini tapi akhirnya saya padam. ada juga akhirnya saya simpan di draft. showing that i'm quite poor in consistency. i've lack of being remained in my very certain things. tidak kisah lah. tapi hari ini saya post juga entri ini.

tahu tak November adalah bulan kegemaran saya. i just listened to the two-years-back-song. to be exact, the almost-two-years-back-song. there is a reason of placing the word of 'almost'. it just remembering back how well of myself to be clearly seen what bliss is all about. mungkin bulan yang lain kurang menunjukkan kuasa ghairah masing-masing. mungkinlah!

it took a number of months for me to have a very big talk with my brother like what we used to do before. nampak tak komitmen hidup bermain dengan peranan terhadap kesekatan masa apabila segala rutin yang lama hanya menjadi sampingan sahaja. kami dah lama tak borak bersama. we used to be in bookstore quite long hours like kami tiada rumah tetap yang terletak di bandaraya anggerik. that was the moment that i seemed ignorant in everyone's eyes. ok itu sahaja!



perkara utama : memegang risiko
perkara sampingan : kekuatan untuk memegang
oleh yang demikian : pemilihan tangan yang kuat


No comments: