Sunday, July 1, 2012

lama sudah ditulis tapi hari ini baru post

saya sedar lebih satu bulan saya lupakan blog ini. saya lebih fokus pada blog yang lain. saya rasa saya kesuntukan masa. itu sahaja alasan yang sedia ada.if you are one of stalker on my bukanbukan or even lepaspandang, congratulation! nothing. but you are only about to waste your time on my crappy updates. doesn't matter, if you sincerely view them both and intentionally read them as "i do love Ain's world because she's kind of rare, or hot, or maybe she's my friend and i have a right to see her life". apabila alasan untuk melihat dua buah blog yang disebutkan ini dijelaskan dengan terperinci, mungkin saya tidak ambil kisah. saya rela dengan hati yang terbuka. mungkin! i've talked to my mom about how patience is just a good belief to be put on life fate. i've tried to not to mislead the meanings. i've listed all the examples as same as what i've been through in my very own life. tuhan hanya beri nikmat dan dugaan berdasarkan pada kelayakan dan kemampuan seseorang untuk menerima. honestly, i'm quite good in persuading myself on every difficulty that lean against on my shoulder. i could hold them all without a piece of regret. saya bersyukur pada kekuatan yang tuhan berikan pada saya. saya memang jenis cekal. jagung often said, "you have a good passion in everything you do". kalaupun saya dalam frasa hidup yang sukar, saya tetap sabar dan hadapi life dengan hensemnya.

No comments: