Monday, January 21, 2008

sementara

ok come on lah...jadik org mesia kali neh...xde speakang2...as a usual prob which datang dan pergi...sbg org yg idop..hmmmm.....i juz make a babi of waiting...sbb ape...sbb ko lupe tuhan...pdn muka ko...hmmm....smpai bile masalah xsettle...hmmm...i juz have no idea do i should publish this post...hmmm....since the thing is all about babi of waiting....hmmm....tlg ahh....smpai bile nk dok cmnih...aku xmintak pe2...tp nk ilmu....hmmmm.....still can't figure out my future...dah tahun baru pun dah...cina pun dah jadik tahun baru...serious...juz draw it...ye lah....draw smpai penuh dah satu juzuk buku...ape pun xdpt...hmmm...aku budak hingusan...maseh berhingus dan berkaki dua bertangan dua berhidung tinggi....aku dah semakin besar...dah semakin diminta utk belajar jadik dewasa...aku xsedar semua word yg diguna sbg adek dah xlayak dipakai...neh bukan soal jeles..tp ko mmg da besar ain...ko je pasan kecik...hahahha....aku budak besar...aku tau...tp dlm soal neh...ko xperlu menunggu bintang jatuh ke tgn lagik....ko dah byk abeskan masa begini...ok lah...aku sedar mengambil risiko adalah satu kind of silent kejayaan...tp aku xleyh harap akan berjaya...ko slalu buat silap...kena belajar jadik disiplin dan cermat...duit pun kena cermat...sementara maseh ade nilai2 ingatan ini,aku tahu aku mampu utk lebeyh maju....jadik ahh org yg sygkan akan masa dan duet...ye lah...semua salah aku...dah tuh sape suh ciptakan duet...ko jgn asyik tunding jari fuck kat org...ko salahkan diri ko jeh...hmmmmm.....aku tidur dah tak tentu arah...makan dah byk arah...mane xgemok...idop penuh dgn seronok...ye lah seronok....sbb tuh ko xpernah insap....harap juga akan sempurna...
...........noktah.........

No comments: