Monday, March 5, 2012

ulasan dan utusan

ketiadaan pergerakan pantas dalam proses penulisan sejak kebelakangan ini. tiada masalah yang serius sebenarnya. tapi saya rasa hidup saya tiada catatan berunsur ghairah lagi seperti dahulu. maka, ia perkara paling rugi dalam hidup sebetulnya. i don't reveal too much but it's enough to be such an entertainment in next five years from now. saying that as a part of thing to be entertained with. saya tiada kekeliruan dalam segenap perasaan yang dianugerahkan oleh tuhan. saya hanya minta jangan ada perasaan keliru atau ragu-ragu. memadai buat saat ini!

there's a system that has been used in order to consolidate any of reactions towards fate. sometimes it's nice. or in other way, it's just great. yes, great. again, great. we actually did the initial learning from starting point of first walking. yet the vision still unclear and very unclean to potray the actual fine path which is subsequently make us keenly feel stupid devastation on thinking. that's a thing that such a big risk to deal with. but life is a gift. having gifted life is none of comparison. maka mengapa masih pada tahap perbandingan sedangkan kehidupan dari tuhan tiada tolok bandingan. penegasan!

saya tidak harap apa tapi sekadar untuk memiliki encikOsman dalam ruang jiwa saya sekurang-kurangnya.

No comments: