Friday, January 30, 2009

impulse

i noticed that the current name of me is 'ain pemalas'.... there's nobody been so-cruel to call me like this hell foul name... but i just slightly found myself is still within that malas... yesterday i didn't put my busy day with internet at all... tahniah untuk aku... so i having the day by blowing my money... oh ini tidak tahniah... too many times i asked abangah am i do a right thing enough??? then he glanced the chair, then gave a short sit and we were waiting for that 'thing'....(apa pulak thing tu?).... actually i spent my money in a big sum for buying 'thing' itu.... kemudian dia berkata, "betul lah ni, nape tak betul lak?".... then i wrinkled.... at that time, seriously i look dumb... nasib baik takde orang amik gambar muka saya pada saat itu... huhuhu... the doubt wasn't gave an easy ending as i think of... sebab i was spending again in a such amount for another 'thing'... yeah.. i admit that i am a crazy shopper.... ok, actually i ain't sort of cool person.. i never been so calmness.. everything i do must come along with doubt and worry... sebab tu aku begitu cemerkap.. hmmm... let it be... it was my yesterday-buying-behaviour... hmmm... ok... i've already plan to cut my hair.. but it never been done at all... seeing me with this messy look, i often been teased by my lecturer when he keep complaining my hair is completely seems like 'orang baru bangun tidur'... kejam gila cikgu aku... he often asking me to tight my hair properly and try to be so tide.. hahaha.... apa buruk sangat ke aku begini wahai cikgu??? tak kisah lah... but i plan to cut 'em after my final.. it might happen on March... mcm gila kompem je... uishhh.... when i call myself as si pemalas... this is only can be shown in my eyes... coz i'm the only one knows how far i've put untiring habit on myself... by substituting on time work with a great delay work... i feel like kurang enak dengan perbuatan aku sendiri... ini ain ke cahaya mata??? bla...bla..... baek... nak berendam....
............mak saya memang ensem............

2 comments:

wiwita said...

iskk adik aku sorang neh... tarik tinge kang.. nak?? lazy ke?? grrrr..

ko neh kan.. kalo dh keje.. ader duit seniri.. mau xde simpanannye kang.. shoppin memanjanggg (err.. mcm ckp kt diri seniri je..ekeke)

ko gunting rambut cam sharifah amani je senang... uikss..

confirm..cikgu ko sentap terkejot.. kecoh la cikgu nih kan.. jeless arr tu rambut die x messy mcm kita.. aahhahaa...

wehh.. jiran kita dh siap pasang khemah semlm...ni.. ader kerusi lemari die kt umah akak..hik hik..

a . i . n said...

hahaha... yer sy sgt pemalas juga skang neh... hmmm akak tlg gi bertapa kat gua niah erkk kasik sy makin rajen.... hahaha... xpsl je ko yg kena g tapa kn.. ngeee....

psl rmbut, sbnrnye cikgu sy jeles sbb die xleyh nak wat messy begini... jadi aku abaikan die.. xmkn ati pun.. sbb kdg2 mak pun dok bsing gak tgk rmbut sy begini jadi nyee...

huhuhu... ko pndai ngata aku erkk xsimpan duit.. kite sama spesis je... masa lahir dulu dlm bank.. sbb tu shopping cm bajet tokey bank... hahaha

klaka ahh psl jiran tuh... nnt sy dtg wekend nih, kita rompak duit antaran lak... hahaha...