Wednesday, December 30, 2009

pintu pagar

i've questioned myself with "why you feel refuse to write within this very lately?"... you have to know that sometimes everything won't provide you an answer... i conclude myself with "i am a good silent in my very certain time"... aku bukan senang mahu letak perkara tiada sebab di bajusemalam... everything will giving me a good meaning... erghh... to be exact, that good should be replaced with huge.. maka, ain adalah besar-besar sahaja penulisannya.. hmmm... pernah tak kadangkala kau malas mengejar semangat yang sudah tiada, tapi mahu atau tidak, kejaran kau semakin tidak bertujuan dan motif.. saya bukan hebat dalam penceritaan.. nampak tak apabila kau menulis tanpa permulaan yang baik atau tiada pembukaan cerita yang lebih tepat, tapi kau terus bercerita soal kau sendiri tanpa hirau pemahaman manusia lain... i always say, "ini bukan ainbijak kalau tidak lintang pukang begini rupanya"... aku memang manusia kaut.. bercakap soal sendiri lebih kacak daripada kau bercakap soal mereka-mereka yang jengkel...

perjanjian tak sepatutnya diwujudkan... maka, aku tutup sebelah mata untuk semua tu... gambar di bawah ini hebat kerana semuanya terang.. kalau lah terang itu betul-betul milik saya, saya akan lebih waras dari sekarang ini... emak kata, jangan lari dan hilang kerana dua perkara ini tidak sihat... tidak kisah bangsat atau apa sekalipun, aku memang selalu tidak sihat dan jatuh sakit... tuhan beri saya penebusan dosa dengan kesakitan....

_DSC0165

...........mari pengsan.........




Pagi: Garam
Tengah hari: Tiada
Petang: Banyak
Malam: Apa perubahan?

2 comments:

wiwita said...

dik..ko makin lama..dh mcm misha omar...muahahhauahauhau..:)

a . i . n said...

hahha.. cuba lah ckp aku mcm megan fox ke kan.. haishh..